Minden lány kurva

Mert azok. Nincs tisztelet a kivételnek. Mert van barátjuk, de mégis flörtölnek. Szerelmesek, de mégis próbálkoznak. Valaki mást is akarnak, de most te vagy közel és akkor te is jó vagy. Valakihez oda akarnak bújni, aki közel van. Szeretetet és közelséget akarnak, de csak egy pár múló pillanatra. És ha te folytatnád, akkor már ott a barát, akihez hazautaznak és akit szeretnek. És te ott maradsz és üres vagy és nem érted. De próbálod megérteni. És csak mérges leszel.

És igen is fáj nekem. Még akkor is ha nem mutatom.

the6er

~ Szerző: the6er - június 1, 2007.

46 hozzászólás to “Minden lány kurva”

  1. nagyon igazad van!
    hetvegen ismet szembesultem ezzel a tennyel.
    mondjuk mar en is irtam errol egyszer. 🙂

  2. Jaj, the6er, csak nem Timó a barátnőd?

  3. :))) nem az ő barátnője vagyok. és nem is hiszem, hogy a kurvaságot ebben mérik. ellenben valós helyzet az is,amikor valamelyik fél igazán megsérül. és nem csak a nők csinálják. és nem csak az én tapasztalataim lettek megfogalmazva (ha bármennyit is befolyásolt a bejegyzésem a sajátod megírásában). és sajnálom, hogy fájt neked, bármi is történt. azt hiszem, hogy lehet ezt a játékot a tisztesség határai között is játszani.

  4. ez a férfiak többségére is érvenyes

  5. Ugyan már, mindenki kúrva! A férfiak is. Mindenki falni akarja amit csak lehet, vagy megenged magának. Mindenki ember. Ez meg emberi dolog. Ami természetes azt meg nem kell szégyelni. Még akkor sem ha ellentmond egy többszáz éva alatt kidolgozott gyakran természetellenes társadalmi szabálynak.
    Nem hiszem, hogy van köztünk olyan akit csak megbántottak, de ős soahsem csúszott el…legalább valamennyire.
    Az embert nem a XIII. században kitalált trubadúr szerelemnek fejlesztette ki az evolució. Az egy illuzió. Jobb lenne kinőni belőle, mint állandóan szenvedni.

  6. nem mindenki kurva. onbizalom, lelki egyensuly, tarsas igenyek es lehetosegek, libido stb fuggvenyeben valtozik, emberrol emberre es idoben is. es a szabalyok szerintem jok, csak sokan tevesen ertelmezik oket.

  7. Timó, eszembe jutott, hogy esetleg félreérthető voltam, és rohantam vissza, de úgy látom a mosolyokból, nem lettem félreértve:) Szóval hogy csak a flörtölésre céloztam, nem a többire.

  8. Mondtam, hogy a tudomány mindenre jó:

    “The key to a happy relationship could be accepting that some miserable times are unavoidable, experts say.
    Therapists from California State University and Virginia Tech University say accepting these problems is better than striving for perfection.

    And they blame cultural fairytales and modern love stories for perpetuating the myth that enjoying a perfect relationship is possible.”

    Tovább itt: http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6711071.stm

  9. Hát ezen a bejegyzésen csak nevetni tudok :)). Ez olyan jó! Méghogy minden nő kőrva =)). Te! Most édesanyádat is ide besorolod =))?

    No offense :D! A lényeg az, hogy mindannyian kúrvák lehetünk, tőlünk függ, hogy azok is leszünk vagy sem. Persze átérzem, amit írtál, én is voltam ilyen helyzetben :(.

    De fel a fejjel :D! Buszok, nők és zöld lámpa után sosem szabad rohanni. Jön a következő :)) Na meg: “good things come to those who wait” 😉

  10. nem értek egyet.

  11. Mesésen fel tudjátok háborítani az embert…

  12. minden nő, aki kapott valaha valamit azért, mert nő volt (és ennek örülni is tudott) – kurva. Pl: olcsóbban adja az a helyes napszemüvegárus azt a gyönyörűséges nyakláncot Neked, mert olyan helyes lány vagy, te meg elfogadod, tehát fizetni hagytál valakit a női bájaidért) A nő, akivel soha nem történt ilyen, nem is igazi nő, ergo minden nő kurva.
    minden férfi, aki a hangjának felemelésével, a fenyegető megjelenésével, magyarán erejénk fitogtatásával szerzett meg valamit az életben, macsó. (üvöltött a szerelővel, vagy udvariasan küldte el a halál farkára, de végül mégsem kellett kifizetni az olajat, amit bele sem töltöttek a kocsijába). A férfi, akivel soha nem történt ilyesmi, nem is igazi férfi, ergo minden férfi macso.
    Nő – kurva, férfi – macso, ha az tud lenni, amikor akar, akkor nő, férfi. Ha akarna sem tudna, akkor nem. De ha tud, csak nem akar, attól még az, valójában. És ez benne a jó.
    Ja, vigasztalni akartalak, bocs, tehát: szánalmasak a nők, akik azon siránkoznak, hogy minden férfi szemét, egyszerűen értelmetlen beszéd. Azon kell változtatni, amin lehet, az pedig nem a nők, a férfiak, általánosságban, hanem a te perspektívád, végül is Te, magad.

  13. Good point, DrBlondee.

  14. qvára unom a qvára leegyszerűsítő utalásokat a qvára, bármi is legyen a maga nemében.

  15. Viszont arra jó, hogy rengeteg kattintást hozzon:)

  16. ezért is született a bejegyzés?

  17. Amit ebben a bejegyzésben leírtam, azt inkább felindulásból tettem, nem pedig meggondoltan. Amikor visszajöttem azzal a szándékkal léptem be, hogy letörlöm amit írtam, de most, hogy ennyien szóltak már hozzá és gondolom ennél többen is olvasták el, úgy döntöttem, hogy meghagyom.

    Az elégedetlenkedőknek csak azt szeretném mondani, hogy igen, nem csak a lányok mind kurvák. A mentségemre legyen mondva, hogy fiukkal még nem jártam így, sőt barátaimra sem mondanám, hogy jellemző. Viszont sok lánynál tapasztaltam már ezt, és sok esetbe a saját bőrömön, most legutoljára is.

    Igazad van Sz. Cs., hogy sok kattintást hozott ez a bejegyzés, de azért fájó, hogy a fájdalom az ami a legtöbb embert vonzza.

  18. Töröltem a “szeklermen” álnév alatt írt mejegyzést, mivel kiderült, hogy ennek szerzője nem azonos a http://szeklermen.freeblog.hu/ blog írójával. Abból pedig amit itt olvastam: http://szeklermen.freeblog.hu/archives/2007/06/01/Ezert_moderalok/ az derült ki, hogy ez a valaki tudatosan akarja lejáratni ez illetőt. Nem vagyunk az anonimitás megörzése ellen, de azt mindenképpen elutasítjuk, hogy valaki másnak adja ki magát, mint aki.

  19. kicsit kesve amint latom.. de egyet kell ertenem azzal a megjegyzessel h a gondolataid pasikra is tokeletesen vonatkozik.

  20. […] férfiak és a nők különböznek Az ímént olvastam egy “Minden lány kurva” címre hallgató bejegyzést, amiről eszembe jutott egy jelenet egy tegnap este látott […]

  21. hjaa.. 60 évesen boldog kapcsolatom lesz. ha lesz még világ…

  22. ha nekem lett volna hatalmam akkor en ki irtodtam volna a no fajtajat a foldbol, de meg az allatoknal is ugyan ezt csinaltam volna ihi csa

  23. ti egy utolsó undorító férgek vagytok!!!akkor a drága jó anyátok is egy kurva!!!elmondanám, h soha nem voltam mással és még csak semmit nem is csináltam más férfival a barátomon kívül pedig modern, és divatos vok.ha anyátok nem gondozott volna titeket sehol nem lennétek!!!útálom az ilyen mocskos kis faszokat!!!na az ilyen primitív bunkóknak nem lesz soha igazi kapcsolata és abban a hitben fog élni, h minden lány kurva, mert csak azok fognak leállni veletek ti szánalmas bunkók!!!!gondolkozzatok el magatokon ti hímsoviniszta szánalmas emberek!!!az ilyen férgeket le tudnám köpni!!!fúj!!!

  24. =)) Hát ez nagyon jó poén volt, komolyan. Te se gondolhatod komolyan amiket ide leírtál. Nagyot röhögtem rajtad.

  25. huuuha, micsoda magasroptu gondolatfuttatasok egyik es masik reszrol is:-) mar igaz maga a blogbejegyzes, az altalanositas is ugye hatalmas gondolkodo szellemrol vall:-) ejnye, igencsak frusztralt egy alak lehet, aki ilyen kijelenteseket tesz.:-)

  26. azok mind es csak fölbasz

  27. minek ilyen csaj,veszek neki plasztelint majd abbol gyurhat maganak picsat de belöllem nem fog

  28. jo is volt ezt leirnom csa

  29. kosz! eddig lehettem szep vagy okos, de most mar kurva vagyok…

  30. NINCS KIVÉTEL!!!!!Nagyon igazatok van!Nem tudom ki találta ezt a “fórumot” de jeeeee 🙂 Üdv.:Arc

  31. “Mindenki qurva, csak van akiből a pénz, van akiből az alkohol, stb hozza ki.”

  32. Ejnye kisfiúk! Sajna ti is hím kurvák vagytok! A csajok kurvák, mert flörtölnek ,akkor is ha van barátjuk, de ti is ugyanezt csináljátok, akkor nem értem miért mindig a nőket kell szidni!
    Ha meg nem hímringyók vagytok, akkor meg buzik, marha nagy a kínálat köztetek is!

  33. Minden nő kurva csak van amelyiket megéri kúrni a sok szar ellenére is mert kapsz tőle olyat ami neked jó,sztem az igazi hűséges nő a kiöregedett kurva aki már nem vágyik semmire.Többször próbáltam már valami varázslatos dolgot farigcsálni egy kapcsolatból de sosem lett belőle semmi akármit csináltam,persze egyik csajban sem bíztam MERT NINCS ÉRTELME.Az egész egy kibaszott színjáték,van aki beveszi és szerelmes lesz,és van aki nem hisz benne,sztem képzelődés.Ha igazi is pár hónapnál úgy sem tart tovább a voznalom=így is úgy szar lesz.Sztem ugyanolyanok vagyunk mint az állatok csak túl büszkék hogy belássuk.Az erősebb hím kúr mindig,és nem kaptunk volna heréket és dákót ha nem a fajfentartás lenne a lényeg.Egy valakiben bízhatsz és az saját magad vagy,ha gyenge vagy támaszkodj másokra, előbb utóbb úgy is rájössz hogy csak magadban bízhatsz viszont kapcsolatok nélkül nem élhet az ember mert társas lény

  34. a ferfiak is kurvak. en meg nem csaltam meg a baratokmat mar ket eve jarunk.de ot pl ma is rajta kaptam a flortolesen.him kurvak vagytok egyszeruen ez az igassag.

  35. kurva az , aki anyagi juttatasokert csinalja. A tobbi csak hedonista,szereti a vadaszat izgalmat, stb. Nem kene ilyen nagy dolgot csinalni az egeszbol, en is keresztulmentem sok ilyen hetkoznaPicsalodason, es tuleltem. Most csaladom van, meg minden, de nem bizok a felessegemben teljesen, o sem kene teljesen bizzon bennem. Inkabb arrol volna szo, hogy tudjuk, hol a hatar.

  36. szerintem meg attól függ, ki hány embert lát kurvának maga körül, hogy mennyire idealista vagy realista gondolkodású ..hehe… 🙂
    Mindenesetre törekedni kell idealistának lenni és hinni, különben 90% hogy a túlzott Sherlock Holmes-kodás eredménye fájni fog 😀

  37. Harcoljunk együtt a női elnyomás ellen! Ne hagyjuk hogy a feminista csürhe sárbatiporja becsületünket! Nem szabad kivételt tennünk kurvák és kurvák között! A jogainktól megfosztó férgek rövid idön belül gyökeres változáson fognak átmenni. Ebben nem lesz köszönet! Kivétel nincs!

  38. de félünk…

  39. hát…… ez szánalmas.

  40. Sziasztok. ehez csak annyit fűznék hozzá, hogy könnyű mindenkinek a másik nemet szídni. minden ember tök egyforma. tök mind1 hogy pali vagy nő. Csak azt nem értem hogy ha nők mennek félre azok kurvák ha meg palik akkor meg az büszkeség és huzogatják a strigulákat és nagyívbe leszarják a barátnője érzéseit és folytatják tovább(míg a csajok meg nem). És éerdekes hogy mindenki a nőket kurvázza pedig ha belegondolunk még is több az olyan eset különböző showkban hogy a pali ment félre. Na akkor miröl is bezsélünk???????????

  41. Sziasztok…
    Felindulásból én is ilyen durvára venném a figurát. Mármint simán illetném így a csajokat. Sajnos én is estem ilyen csapdába, bedőltem, hittem a szép szavaknak, jól be is kajáltam belőlük, és ráfáztam, nagyon. Lehet hogy csak én voltam túl naív, de nem hinném, talán a neveltetés, a látott minta alapján el tudja dönteni az ember, hogy most mi a helyzet, de változik a világ, mások a szokások, az erkölcsi normák.
    Igazság van abban, hogyha veled flörtöl egy lány és közben úgy hogy van spanja, ez nagyon nem szép dolog, mert nem szép dolog játszani az érzésekkel, főleg ha a másik komolyan gondolja. És ez a másik oldalról is igaz, ha egy pasas csinálja ugyan ezt.
    Én ennnek az egésznek a módjával nem értek egyet… hogyha van valakinek egy kapcsolata, akkor minek keresi a kalandot, miért kell flörtölgetni a másikkal – mert a vérében van, vagy mert rossz a meglévő kapcsolata és váltani akar?
    Én mindig úgy gondoltam, hogyha egy kapcsolatban minden rendben van, ott egy harmadiknak nincs helye.
    Ha valakinek mégis lételem a hóditás, miért nem lehet ezt normális, megfelelő határok között csinálni, úgy hogy tudja hol a határ és nem okoz lelki sérülést a másiknak; vagy egyáltalán minek horgonyzott le valaki mellett?
    És igen, egyetértek azzal, hogy ebben egyik nem sem különb a másiknál…Sajna.

  42. kit érdekel ez?

  43. Sziasztok^^
    Hoppá mit látok. Hát igen, a 21. század elbaszott erkölcsi és egyéb felfogása eléggé kettészedi az embereket. Én nőként speciel elítélem a többi nőt, ha tudnám, szembeköpném mindet (azért van elenyésző kivétel). Ezt teszi az, ha inkább a férfiak barátságát választjuk (a felszabadult, biztonságos barátságot) a női barátság helyett. Mert ugyan nem mindegy, hogy mit kapunk a másik féltől. Amihez a többi nő nem ért, azt nem magammal fogom megbeszélni, hanem a férfi barátaimmal. Csak egy valamit nem értek, azt a témát pedig nem fogom felhozni, inkább nevelek még az embereken. Jó dolog a fordított pszichológia.
    És igen! Büszke vagyok arra, hogy bennem nem járt annyi fasz, mint a mai nők többségében. Éljen továbbra is az erkölcsi neveltetés.

  44. Nagyon ott vannak a gondolatok, amiket leírtál, szóval Respect:D Ja és olvastam, amiket leírt pár “vadember”:D Erre csak annyit, az igazság fáj, az igazság az mindig fáj!:D

  45. Egy gondolat, ha egy nő ma este sex téma ….akkor 90%-))% oké….De ha egy normális férfi Akkor 50%-70%.. na jó 20%……persze itt a normális…mert hát pénzért….. na igen…. a piros lámpás házikó…… Miért nincs ilyen legálisan…….JA….Régen…1900 évek körül ha egy fiút be kellett avatni a nőiség rejtelmeibe elmentek egy piros lámpás helyre, vagy még régebben elmentek a templomba. ahol hosszadalmas képzést kaptak arról mi fán terem a spermium…… jó ha ezeket a sorokat olvasod akkor itt az idő ,hogy közöljem veled…. te voltál a leggyorsabb a 400 millióból, vagy a legügyesebb. szóval meg tudta a titkot olyan helyen amit még nem fertőzött meg a szenny.Látom a mosolyt az arcodon,,de nem baj olyan egyenes ami mindig egyenesbe hoz….szóval meg ismerte a természet titkát… és a természet elméjét felismerte. mint önmagát. persze. meg volt az élet szentsége…..Ma…nem napok. órák…inkább percek vannak a felvilágosításra….. Ha a lányok tudnák,, és tudnák ezt a férfiak is …a mosoly nem felhívás keringőre……. de …ez már nem a lovagok korszaka…… A ringyókat, kurvákat. szennyes lelkűeket hagyni kell. a sátán már ki osztotta a bélyegeit, csak látni kell…..Aki pedig még élő lelkű az kezdjen el készülni, meg védeni a gyengébbeket. mert az ordasokban nincs kegyelem… Sem a rendőrség nem szól ha a menekültek garázdálkodnak a lányokkal….. nekünk kell….. én már csináltam párszor……A média mocsok perverzió miatt itt sokan akik jövevények, és fertő-mocskolelkűek. azt gondolják itt pénzért mindent lehet…. Na erre varrjál gombot…..Egy ok arra ami van…Erre én aztatt mondom a jó isten ezért adta a nyaunkba ezt a sátáni vezetést, hogy lelökjük a nyakunkról, bele a gödörbe ahol majd a jó isten meg teszi amit kell és most kell erényesnek lenni, most kell a legény a fertőbe……mint egy élő tilaomfa……

  46. Azt a @c&>#! Egyetértek mester!:O Én , én nem tudom meg érteni miért ilyenek 😦 Mindent meg adtam volna (adnék) egy lánynak és talán még ő is szeretett engem de én nekem annyira fájt amikor máshoz ment oda amikor én nem voltam ott , össze zavart és úgy éreztem hogy már nem érdeklem és én meg passzoltam ahogy annak a rendje és módja és most utál.Szívás ha szerelmed utál xD.:'( Egy minimális tartás,erkölcs , irántam tisztelet lehetett volna benne… igazat adok magamnak akkor is és neked the6er:)!

Hozzászólás