Utálom a kutyákat

Először is azért utálom őket, mert ugatnak amikor elmegyek mellettük és nekiugranak a kerítésnek. Meg azért mert falkákban kóborolnak este a negyedekben. Meg nyalják egymás seggét.

Aztán meg azért mert szolgalelkűek és behódolnak az embernek. Ha mond valamit nekik az ember csinálják. Egyik másik állat se hódolt be ennyire az embereknek. Semmi büszkeség nincs bennük. Mindent megtesznek az ételért meg a simogatásért. Méghogy az ember legjobb barátja. Inkább ez ember legjobb szolgája.

the6er

 

~ Szerző: the6er - július 20, 2007.

16 hozzászólás to “Utálom a kutyákat”

  1. Én is utálom őket. Egyszer megkergetett öt darab, és nem is voltak valami aprók. Egész nap képes lennék őket rugdosni. Igazából nem is tudom, hogy ez utálat vagy félelem, de az tény, hogy nem szeretem őket.

    Aztán amikor valaki azzal jön, hogy a kutya annyira jó barátja az embernek, hogy jobban meg lehet bízni benne, mint egy másik emberben, akkor a szemeim akadnak fel. Meg az ilyenek, hogy “Igen, megharapott többször is, de hát csak játékból…”

  2. Hat … nem szeretnek ratok bizott, hozzatok ragaszkodo, az oly megvetett etelt, szeretetet es jatekot toletek varo kutya – vagy barmilyen allat – lenni. Annal is inkabb, mert meg hatat sem tudnek forditani, a sok belerugas ellenere is visszakuncsorognek, farokcsovalva. Akkor is, ha elelmet is magamnak kellene szereznem.

    Ma reggel altattak el a rakos kiskutyamat, ezert talan meg fajdalmasabb ezt olvasni. Es nem azert, mert azt gondolom, hogy mindenkinek szeretnie kellene oket. De egy olyannak, aki azzal dicsekszik (vagy egyszeruen tenyleg ugy erzi), hogy egesz nap rugdosna oket, meg sem probalom elmagyarazni, hogy milyen a hazaero gazdanak orvendo vagy egy beteg szemu kutya. Azt hiszem, nincsenek is kozos szavaink azzal, akinek barmilyen elolenyrol az jut eszebe, hogy egesz nap rugdosna oket.

  3. Félre ne érts. Mert szeretem az állatokat, de a kóborkutya az külön faji besorolást érdemelne meg…
    Sajnálom, hogy pont ilyen kellemetlenül érintett az ügy. A hozzászólásommal nem azt akartam mondani, hogy élvezném ha bánthatnám, de egyszerűen olyan gyakran viszolygásra késztet, hogy nem tudom másképp lereagálni. Sajnálom.

  4. milyen kutyakrol beszeltek itt, lanyok ??

    Hat nem evidens, hogy the6er az elobbi bejegyzes hozzaszoloit kritikazza??

  5. =)) Ez jó poén volt Zolika, kifeküdtem tőle :)) remélem nem gondoltad komolyan…

  6. Te…, en komolyan gondoltam 😀
    Akkor vegulis, lehet, te nem gondoltad komolyan, csak a tudatalattid forgolodik 😛
    Ha meg az se, akkor csak en asszocialok tul sok mindent osszevissza 🙂

  7. Én meg azokat az embereket nem állhatom ki akik mindenféle badarságot irnak, csak azért hogy irjanak valamit, akármit, még akkor is ha halvány lila gőzük sincs a témárol amit, csak úgy, kapésbol kiválasztottak.

  8. Hasonló érzések dúlnak bennem is, mint a bejegyzés írójában, csináltam is a témának egy honlapot: http://neugass.at.hu

  9. Sziasztok tudnátok valami tanácsot adni hogy mivel fújjam le a falat hogy a kutyák ne hugyozzák le?köszi

  10. egy erősnek gondolta magát olyan harci kutyaféle, felkentem a kerítésre, persze a gazdi sehol……és az utcán…… a kurv@@@@dat b@@@@szkí.. ..majd persze később már vártak bandában. és jöttek. rendesen. én meg mentem rendesen……… de ha egyedül van akkor pitizik…… a kutya a gazdi jellemének megnyilvánulása. amilyen a kutya olyan a gazda is………

  11. A kutya csak addig az ember legjobb barátja amíg enni kap tőle.

  12. Nem tudjátok milyen mérget adjak a kutyámnak, hogy végre megdögöljön???
    Már nagyon idegesít az a dög!

  13. Gabi! Ha annyira el akarod intézni a kutyádat rakj szöget egy szelet kolbászba, vagy valamibe.

  14. Én is utálom a kutyákat, és azokat az embereket is, akik azokat szidják akik nem szeretik a kutyákat. szerintem maradjanak csöndbe (és akkor miért keresnek rá hogy “utálom a kutyákat”, ha szeretik őket!?)

    Itt a példa:
    https://www.facebook.com/pages/Ut%C3%A1lom-a-kuty%C3%A1kat/228290107206676

  15. http://eltiron.tumblr.com/post/48350783843/hadd-mondjam-el-meg-egyszer-miert-utalom-a

  16. Pont ilyen szanalmasnak kepzelem el a macska tulajdonosokat. Emoke te is viszolygasra kenyszeritesz es szivesen rugdosnalak ha nem is egesznap csak addig amig bele nem doglesz.

Hozzászólás