A politika mindig téma marad, a büdös francba is

Utálom, hogy politika folyik mindenhonnan. Teli van már a tököm azzal, hogy mindenki mindenben azt keresi, hogy hol bújik meg a politika, mi kinek az érdeke és biztos ki támogatja. Na jó, lehet, hogy érdekes ez egy ideig, de most már aztán kezd sok lenni. A blogok is öntik a politikát.

Basescu szarakodik az egyik oldalról, a tetves nyáj meg másik oldalról próbálja lelökni. Szivatják egymást, amikor le merem fogadni, hogy a parlamentben kívül a legjobb barátok. És a helyett, hogy valami valóban konstruktívval legyenek elfoglalva, inkább egymást baszogatják, mert ezzel bekerülnek a médiába és forog a nevük. Mert ki az akit azért dicsértek meg, mert dolgozott valamit? Egy ilyen hírt se hallottam még.

Attól lesz valami politikai, hogy beszélünk róla. Fele az embereknek fel se figyelt igazán, hogy blogfesztet az RMDSZ támogatja, de ha már meg van említve, akkor persze sokkal evidensibb. Szerintem nem lehet olyan könnyű összehozni díjakat egy versenyre, szóval a helyett, hogy inkább egy öröm feszt lett volna az egész, fele az embereknek úgy fogja érezni, hogy szégyellnie kell magát, hogy nyert és díjat vehet át.

 the6er

 

~ Szerző: the6er - április 26, 2007.

8 hozzászólás to “A politika mindig téma marad, a büdös francba is”

  1. Hogy az én véleményemtől legyen valakinek rossz? Ugyan már, nincs nekem akkora befolyásom (bár néha jó volna, hehe).

  2. Sokan olvasnak téged, de hát ezt te is tudod, és szertintem ezek nagy része ad a véleményedre. Szerintem is vannak jó bejegyzéseid, másképp nem olvasnálak és nem kommentálnám amit írsz 🙂

    Lehet kicsit durva voltam a szavakkal, nem téged akartalak sérteni.

  3. Nem sértődöm meg, néha elengedjük magunkat mi bloggerek.

  4. Szerintem ha nagyon jól odafigyelnek az emberek, akkor kiderül, hogy Garat-ot is az RMDSZ támogatja. Volt neki egyszer egy Communitas-os alkotói ösztöndíja…És ha még jobban odafigyelünk, akkor az is kiderül, hogy az erdélyi magyar kultúra 2/3-a sehol sem lenne a Communitasos pénzek nélkül. Persze ez a kétharmad csakis RMDSZ propagandaanyagokat termel. A Blogfeszt is RMDSZ propagandaanyag. Szerintem az Unplugged blog is Communitas pénzeken él mert nem szidja eleget Markóékat. Sőt. Nekem mindez gyanus kezd lenni 🙂

  5. :)) onnan a sok pénz ennyi munkatársra 😉

  6. A Communitas ösztöndíjam most járt le. Meg is írtam, mit gondolok róla, amikor megkaptam.
    De Tihi, nem kell rossz néven vedd, amit a Blogfeszttel kapcsolatban írok, nem ellened szól. Senki ellen nem szól, csak egy vélemény.

  7. Engem egy blogos admin “maszkura” utasitot el, mikor kertem, hogy tegye fel a blogomat arra hivatkozva, hogy nem hajlando reklamozni a blogoldalam. Bezzeg ha fizettem volna erte biztos befuto oldal let volna tartalmat erintve.

  8. Honnan utasítottak el téged József? Ne haragudj, de nem tudtam rájönni a megjegytésedből.

Hozzászólás