Marius csodálatos élete – 1. rész

Nemrég új lakók költöztek a szemközti blokk első emeletére. Friss házasok lehetnek, ahogy én gondolom, mert nincsenek még gyermekeik. Persze lehet, hogy még nincsenek is összeházasodva csak együtt élnek. Elneveztem a srácot Marius-nak, a lányt pedig Annának. Ne kérdezzétek, hogy miért, csak úgy.

Annak ez előnye, hogy csak pár napja költöztek be, az, hogy még nincs függöny az ablakaikon, és estefele nagyon jól be lehet látni a lakásukba. Végül is ez az ami felkeltette az érdeklődésemet irántuk. Hogy ha eljön az este, akkor nagyon jó rálátásom van a kis világukra. Nappal csak akkor látom őket, ha elég közel állnak az ablakhoz.

Ennek az eseménynek az örömére szereztem egy kukkert, amivel alaposabban meg tudom figyelni őket. Marius szeret a lakásban csóré felsőtesttel flangálni. Megértem, hisz nagy a forróság. Nem túl izmos alkat, de mondjuk, hogy formában van. Olyan 30-as forma lehet, enyhén nekiindult a pocakja, de nem zavaróan. Nem tudom mit dolgozhat, de egy Peugeot-val jár munkába reggelenként. Majd kiderítem előbb utóbb. Úgy 6 után ér haza.

Anna szép lány, Marius-al kb. egyidős lehet. Róla majd bővebben legközelebb.

the6er

 

~ Szerző: the6er - június 18, 2007.

5 hozzászólás to “Marius csodálatos élete – 1. rész”

  1. Te kis perverz! 🙂

  2. Ezt nem büntetik? 🙂

  3. egy szombati napon marius eszkimó-szerelékben állt meg az ablaknál. azt hittem, hogy csak álmodom az egészet, de nem- a kukker megtakarítása után is ugyanazt láttam: egy pingvinpihés dzsekibe öltözött fiatalembert. hamarosan anna is csatlakozott hozzá, mikuláslánynak öltözve. provokatívan néztek ki az ablakon, egyenesen a kukkerembe. “ezek nekem adnak elő! hú, de megtaláltuk egymást! én voyeur vagyok, ők meg exhibicionisták.” marius lassú mozdulatokkal kezdte lehámozni a mikulásruhát annáról, hófehér váll…
    (folytatása nem következik)

  4. : ))

    Azt azért remélem, hogy nem jönnek rá, hogy figyelem őket… Elég kellemetlen lenne. De elég óvatos vagyok.

    Majd szólok, ha kapok büntetést. Legfennebb letagadok mindent 🙂

  5. Mi van Mariusékkal? Folyt. követelek!

Hozzászólás