Lányok…

Most mind a három lány bent van a mess listámból. Nem is tudom melyiket szólítsam meg.

Az egyik biztos elfoglalt mint midig. Tanul meg ilyenek. Ha a gép előtt van, biztos ezt csinálja. Ennek ellenére, ha megszólítom, biztos kapna időt rám. Nagyon szeret beszélgetni. Vagyis inkább mondani. Imád mondani. Nagyon fejlett a kommunikációs készsége ebbe az irányba. Ha meg én kezdtem mondani, lelépett valahova. Még meg is jelent, h idle. Ha visszajött folytatta a monológját. Régebben szívesen hallgattam, mert reméltem, hogy lesz valami belőle. Aztán nem lett. Volt barátja. Több is. Most már nincs. De most már én nem akarom. Nem szólítom meg, hagyom inkább tanulni.

A második eléggé különc néha. Káromkodni is szokott, ami lássuk be, hogy ritka egy lánytól. De engem nem zavart. Néha furcsálltam, de hát okés volt. Volt egy idő, amikor naphosszat dumáltunk, reggeltől estig. Aztán egyszer csak megszűnt a dolog. Ő is kapott valakit magának és hogy megszűnt az a kis feszültség már semmi se tartotta a beszélgetést életben. Azért nagyjából tudom mi van vele, miket csinál meg ilyenek. Nem is hiányzik igazán a sok duma. Volt egy periódus, amikor sokat messengereztem, de az utóbbi időben ez már majdnem zéróra csökkent.

A harmadik soha se volt igazán jó dumás. Mégis vele beszéltem volna a legszívesebben. De mindig, amikor megszólítottam, csak úgy nyikorgott a kommunikáció, sehogy se akart haladni. Annyira nem akart részt venni benne, hogy minden próbálkozásom meghalt. Az elején majdnem négy órán keresztül beszélgettünk, úgy, hogy már majdnem téptem a hajam. Az a típus volt, akinek írtál, és utána vártál, vártál és akkor írt ő is, hamar-hamar válasz a részedről, aztán megint percekig semmi. Borzasztó. Azt a két-három beszélgetést leszámítva, amikor muszáj volt megbeszélnünk dolgokat (természetesen muszáj nekem, mert hát ő nem is nagyon akart, nem is nagyon mondott semmit), mindig feladtam a próbálkozást egy idő után. Persze neki is van barátja. Pedig ha élőben találkoztunk annyira más volt.

Soha se fogom megérteni őket. Inkább nekifogok dolgozni valamit.

Captain B.

 

~ Szerző: captainb - július 23, 2007.

Hozzászólás