A bloggerek olyanok mint a pókok

Ez a bloggolás a pókokra emlékeztet engem. A bloggerek a pókok, akik megírják a bejegyzéseiket, majd várják, hogy megrezdüljön a háló, jöjjenek az olvasók, a hozzászólók, aztán ha valaki bekapja a horgot és válaszol, akkor lecsapnak és hamar-hamar visszaírnak, hogy melegen tartsák a fonalat, hogy mutassák, hogy őket mennyire érdekli hozzászóló véleménye, hátha újra jön a préda, és függővé válik. Szépen felcicomázzuk a bejegyzéseket, érdekes címeket választunk, mivel a blogringeken az tudja felkelteni leginkább az érdeklődést. Van aki vehemens, erős nyelvezetével hívja fel magára a figyelmet, más ötletességével vagy talán bölcs okoskodásával, megint más pedig gigyi-gagyi mit csináltam ma szövegével.

Hisz azért írunk blogokat, hogy azt mások olvassák, minden blogger valamennyire magamutogató. Mind badarság az ilyen típusú megnyilvánulás, hogy én csak magamnak írok, nem érdekel kik vagy hányan olvasnak.

Szóval pókok, munkára fel =))

the6er

 

~ Szerző: the6er - október 2, 2007.

9 hozzászólás to “A bloggerek olyanok mint a pókok”

  1. a munka nemesít 🙂

  2. jol megmondtad!

  3. te egy igen nagy pók lehetsz 🙂

  4. Ja, csak nem voltam gép előtt, hogy le tudjak csapni máris az első áldozatra, úgyhogy most így, hármassával veszlek 🙂

  5. szerintem ez nem teljesen így van
    én is azt mondom, hogy magamnak írok és nem is publikus a blogom
    merthogy ez is megoldható

  6. Hát ha nem publikus akkor az más… Te rejtőzködő pók 😛

  7. igazad az írásod. nem is tagadjuk 😀 😛

  8. Képzeld FeketeFene, a hozzászólásodat ez a szemét wordpress a Spam-hez rakta be. Lehet, hogy elúnta, hogy én itt pókoskodok a hozzsászólások felett 🙂

  9. Szép bejegyzés, kis pókocska 😀

Hozzászólás