Ember vs. Isten

Igen, felmerült bennem ez az összehasonlítás, hisz úgy érzem, hogy napjainkban teljesen jogossá válik. Amikor az emberek egyre jobban megközelítik azt a hatalmat, amivel eddig a papok felruházták Istent. Képesek életet adni, élöve formálni az élettelen anyagot (Captain írt erről), nemsokára bolygók felett uralkodni, hisz nem kell sokat várni, amíg elkészülnek a megfelelő űrhajók. És akkor amíg Isten egyetlen bolygó felett uralkodik majd, aminek a neve Föld, hisz a Biblia is kb. így tartja, főleg amíg meg voltak győződve róla, hogy a Világ = Föld, és erről az Isten nem világosította fel követőit, hogy a-a, ez kicsit téves, addig az emberek nemsokára bolygók sokasága felett uralkodnak majd. És akkor mi marad az Istennek? A szeretet hirdetése… Jó szlogen, nem mondom, főleg, hogy elég új keletű, mert nem hiszem, hogy a középkorban is e szerint éltek a papok…

Elkészül majd a 10 csillagos “Mennyország Szálló” is, ahova az emberek még életükben ellátogathatnak, sőt a gengszter-gyilkosok is, akiket a hagyományos Mennyországból kizártak.

Most már csak az Isten nyakába kell varrni a globális felmelegedést, mint bosszú az elfajzott, eltévelyedett nyáj figyelmeztetésére szánt akciót. Igen, a globális felmelegedés a büntetés. Ez jó lesz, forog a papok brainstorming közgyűlése. Isten visszavág. Mert hogy a dinoszauruszok se hittek Istenben és hát ők is megjárták. Itt a bizonyíték. Na nyomás imádkozni.

the6er

 

 

~ Szerző: the6er - október 9, 2007.

7 hozzászólás to “Ember vs. Isten”

  1. Ez az Isten kérdés mókás mert két elég nagy fordulópőontja volt az életemnek…Az egyik amikor egy öngyilkossal én beszéltem utoljára (persze akkor nem tudtam hogy utoljára) a másik amikor belémcsapott a villám. Valahogy mégse lettem vallálos. Ha Istennek nem tetszik valami majd megszűnök lélegezni addig meg minden lelkiismeret kérdése.

  2. Húvazzeg Bituman, ezek valóban erős dolgok. Hogy élted túl a villámot és milyen nyomokat hagyott? Meg úgy egyáltalán milyen érzés volt? Mesélj, ne tarts sötétben!

  3. Hogy éltem túl? Először azt hittem csak vicc rá 5 percre iszonyatosan fájt a bal kezem és lassan az oldalam..gondoltam kialszom. Reggel pokolian fájt. Benéztem a házidokihoz. Először kiröhögött, aztán jött az EKG-vel, és áthívta a másik orvost is hogy “ebbe belecsapott a villám, itt van az EKG-n”. Aztán aláírtam, hogy saját felelősségre távozom mert dolgozni akartam és némi fájdalomcsillapítóval már másnap semmi bajom nem volt. Persze ezt otthon senki ne cpróbálja ki…

  4. És hol voltál, hogy elkapott? És láttad, hogy jön a villám, és volt ilyen, hogy húvazzeg, ez felém jön, basszus, közeledik, fenébe, elkapott?

  5. Hatalmas nyílt téren szkadó esőben. Nem nem jött semmi csk egy villanás kicsit később iszonyatos dörgés aztán fájdalom..

  6. Olvastam egy emberről, akit valami 15-ször kapott el a villám, és mindet túlélte. Talán Guiness rekorder volt ilyen szempontból. Aztán szerelmi bánat miatt öngyilkos lett…

  7. Ha egy mp3-as lejatszot hallgatsz a viharban, vagy kis radiot, vagy epp telefonalsz, akkor meg nagyobb az eselye, hogy beledusson a villam.
    Kulonben valosz csak 1-2 egesi seb keletkezik majd rajtad.

Hozzászólás